عوامل درگیری با پلیس سلسله دستگیر شدند

به گزارش روز چهارشنبه نخ نیوز از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان، ۲۱ فروردین ماه امسال در راستای اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر بازداشت متهم یک پرونده، عوامل انتظامی شهرستان سلسله با حضور در صحنه، فرد مجلوب را دستگیر کردند که پنج نفر از بستگان وی با در دست داشتن میلگرد، گرز و پتک، جهت ممانعت از اجرای حکم به سمت ماموران حمله ور شدند و ۲ نفر از عوامل پلیس را مصدوم کردند.

به دنبال این اتفاق، عوامل پلیس سلسله حسب وظیفه ذاتی و رسالت انتظامی خود، ضمن برخورد قاطع با هنجارشکنان و عاملان درگیری با ماموران، آنان را با قاطعیت و رعایت قانون بکارگیری سلاح، دستگیر کردند و به مرجع انتظامی دلالت دادند.

بر اساس این گزارش، این در حالیست که تصویر تقطیع شده ای از حادثه مذکور توسط عده‌ای در فضای مجازی منتشر شده تا شرحی یک‌سویه روایت شود.

فرماندهی انتظامی لرستان، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم شهرستان سلسله با پلیس در بحث شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه، از عموم مردم تقاضا دارد اخبار موثق را از طریق معاونت فرهنگی و اجتماعی  این فرماندهی و رسانه‌های رسمی دنبال و از توجه به شایعات مطروحه و تصاویر منتشره تقطیع شده و مخدوش در  شبکه‌های معاند و پیام رسان های اجتماعی پرهیز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا