اگر پول داریم به سراغ مربی بزرگ‌تر از اسکوچیچ برویم

به گزارش نخ نیوز؛ تیم ملی ایران در یک بازی انتقاد آمیز با نتیجه ۲ بر صفر شکست تلخی را در سئول برابر کره جنوبی تجربه کرد.

مهدی پاشازاده مدافع اسبق تیم ملی در این ارتباط گفت: تا قبل از دیدار با کره جنوبی نتایج خوبی گرفته بودیم و به همین خاطر عیب‌ها و ایرادات تیم ملی پوشانده شده بود. با دیدن این بازی نگران جام جهانی شدم. اگر با این وضعیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به فرانسه، آلمان یا برزیل بخوریم مطمئن باشید کیسه بوکس خواهیم شد!

وی ادامه ادامه داد: هر چند بچه‌ها زحمت خود را کشیدند و باید به آنها خسته نباشید گفت. با این وجود به نظر رسید غیبت مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در رقم خوردن این نتیجه بی‌تأثیر نبوده باشد. البته باید به این موضوع فکر کنیم که ممکن است درجام جهانی با مصدومیت یا محرومیت برخی بازیکنان کلیدی مواجه شویم.

پاشازاده در خصوص گلی که امیر عابدزاده خورد نیز خاطرنشان کرد: به هر حال بازی سختی بود و برای امیر عابدزاده هم تجربه خوبی بود. او دو، سه توپ خوب هم گرفت اما اگر گل اول را آن طور در دقیقه ۴۷ نمی‌خوردیم شاید می‌توانستیم با حداقل امتیاز از کره جنوبی برگردیم.

مدافع پیشین تیم ملی ایران که سابقه بازی در جام جهانی را دارد درمورد احتمال تغییر دراگان اسکوچیچ نیز گفت: باید با واقعیت زندگی کرد. اگر واقعا پول داریم سراغ سرمربی خارجی بزرگ و معروف‌تر برویم اما اگر پول نداریم و قرار است کار مثل ویلموتس به شکایت و شکایت‌کشی کشیده شود بهتر است با همین اسکوچیچ ادامه داده و این پول را برای ۴ سا ۵ سال آینده هزینه فوتبال پایه ای کشور کنیم.

پاشازاده همچنین پیش بینی کرد: من فکر می‌کنم به احتمال ۹۰ درصد تیم ایران فقط برای ۳ بازی به جام جهانی رفته و قادر نیست به مرحله بعدی صعود کند. بنابراین مسئولان فدراسیون فوتبال نباید شتابزده و عجولانه تصمیمی بگیرند که بعدا پشیمانی به بار بیاورد.

وی در پایان در پاسخ به سئوالی در خصوص بهترین و بدترین بازیکن ایران در دیدار با کره جنوبی گفت: به نظرم بهترین بازیکن شجاع خلیل زاده بود تا زمانی که درزمین حضور داشت. همچنین سید مجید حسینی نیز عملکرد قابل قبولی داشت اما سایر بچه‌ها در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x