تامین روشنایی منطقه امیرآباد بیرجند در پی دستور استاندار

مهدی دادگر: تامین روشنایی معبر حاشیه کانال این منطقه جزو مصوبات نشست بررسی مشکلات روستای امیرآباد است که پیرو مرگ دلخراش کودک ۴.۵ ساله در حمله سگ‌های ولگرد، ۱۳ دی امسال با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

وی افزود: بعد از آن حادثه و پیرو بازدید استاندار خراسان جنوبی به همراه مسوولان از امیرآباد، پروژه تامین روشنایی معبر حاشیه کانال این منطقه در دستور کار مدیریت توزیع برق شهرستان بیرجند قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی عنوان کرد: در این پروژه یک دستگاه پست هوایی، ۷۱۳ متر شبکه فشار متوسط، ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و ۲۶ دستگاه چراغ LED اجرا شده است.

وی گفت: این پروژه به‌طور ضربتی طی ۲۰ روز اجرا شد و اکنون در روستای امیرآباد مورد بهره‌برداری مردم قرار گرفته است.

سه‌شنبه هفتم دی امسال یاسین ۴.۵ ساله در اثر حمله و گازگرفتگی سگ ولگرد در روستای امیرآباد بیرجند جان باخت و در پی این حادثه دلخراش استاندار خراسان جنوبی ضمن دلجویی از خانواده این کودک، در نشست فوق‌العاده برای بررسی مسایل و مشکلات روستای امیرآباد بیرجند برای دستگاه‌های متولی تکالیفی را معین کرد.

امیرآباد، حاجی‌آباد، چهکند و دستگرد از روستاهای اقماری شهر بیرجند محسوب می‌شوند که طی سال‌های اخیر با افزایش جمعیت نیز مواجه بوده‌اند.

خراسان جنوبی با حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۱ شهرستان دارد و بیرجند مرکز آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا