یادواره شهدای بابل به دلیل کرونا لغو شد

 به گزارش نخ نیوز، یادواره شهدای شهربابل که قرار بود با سخنرانی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران  در مصلای بزرگ شهرستان بابل برگزار شود.

روابط عمومی فرمانداری بابل اعلام کرد که برگزاری یادواره شهدای این شهرستان به دلیل شرایط حاد بیماری کویید ۱۹و به منظور جلوگیری از گسترش  آن در تاریخ پنجم اسفند ماه لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

 فرمانداری بابل اعلام کرد که زمان بعدی برگزاری یادواره پس از فروکش کردن شیوع اومیکرون اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

استان مازندران جزو پنج استان نخست کشور است که سویه اومیکرون کرونا در آن  از اوایل دی ماه به چرخش درآمد و طی روزهای اخیر هم نخستین قله پیشروی را با تحمیل رنگ  قرمز کرونایی به استان پشت سر گذاشت.

 طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حال حا ضر ۱۹ شهرستان مازندران از جمله بابل در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند ، وضعیت یک شهرستان نارنجی است و دو شهرستان دیگر هم رنگ زرد کرونایی را حفظ کرده اند.

تازه ترین گزارش دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل نشان می دهد که تنها در ماه بهمن جاری حدود ۱۵۰ نفر در استان به خاطر ابتلا به کرونا جان باخته اند. این آمار با مجموع مرگ های کرونایی در ماه های آبان ، آذر و دی برابر می کند.

بابل به عنوان بزرگترین شهرستان مازندران دروازه ورود سویه اومیکرون به استان بود. اولین بار چهارم دی ماه ابتلای اولین بیمار مبتلا به این سویه در بابل گزارش شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا