سرعت احداث طرح‌های نهضت ملی مسکن در قزوین رضایت بخش نیست

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی عصر پنجشنبه در جریان بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان البرز گفت: با توجه به گذشت ۲ سال از آغاز اجرای این پروژه روند احداث آن اصلا قابل قبول نیست و این موضوع جای شرمندگی دارد.

استاندار قزوین افزود: سهل انگاری و سوءمدیریت های رخ داده در این پروژه منجر به ضرر و زیان مردم شده و این در حالی است که مردم نیمی از مبالغ خود را پرداخت کرده اند اما پروژه به این میزان پیشرفت نداشته است.

استاندار قزوین با بیان اینکه مردم انتظار دارند این طرح با سرعت و کیفیت بالا اجرا شود،گفت: مسوولان در چنین مواقعی باید ضمن افزایش ضریب کیفیت طرح، برای تسریع اجرای پروژه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند و اجازه ندهند در بین مردم ناامیدی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه کیفیت در ساخت مسکن ملی نباید مورد مغفول واقع شود،اظهار داشت: با توجه افزایش قیمت تمام شده واحدهای مسکونی، پیمانکاران باید نسبت به کیفیت توجه بیشتری داشته باشند.

اعلایی همچنین در مورد مشکلات تعاونی مسکن ارتش و مطالبات اعضای این تعاونی از مسوولان برای حل آنها نیز گفت: تعاونی مسکن ارتش در شهرک باورس بخش محمدیه ۳ هزار نفر را مشمول می‌شود که تاخیر در تصمیم گیری برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد کرده است و قرار شد هفته آینده جلسه‌ای با حضور مدیران مربوطه برگزار و به جمع بندی مورد نظر برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا